sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Hissen kan inte bestämma sig

Hej på er alla sömntutor!

Jag tror att ni alla sover när jag skriver det här. Det är mitt i natten och jag är vaken.

I det här huset där jag bor finns det en hiss. Det är bra för ute är det så väldigt många backar och trappor att jag ofta är riktigt trött i fötterna när jag kommer hem.




















Min hiss ser inte så fin ut och den är lite gammal och slö. Ibland startar den genast när man trycker på knappen men ibland måste man trycka två gånger.











Det är lite konstigt att hissen är så gammalmodig men allt är så fint här inne där jag bor. Fast visst är det ju bättre än om det var tvärtom, eller hur?







I dag såg jag några ponnyer ute på stan. Den som betalade fick rida på någon av dem.




Nu ska ni ha det riktigt bra, jag far på en liten resa och skriver då jag är här i Kiev igen.

Tusen kramar och femton pussar av Famo!