lauantai 29. marraskuuta 2014

En ny vän att resa med

Hej och hopp i granens topp!

Nu har en ny liten kamrat kommit med hit till Famobloggen.

Den ser ut så här:


Ni ser att det är en liten ekorre som har något i sina tassar. Och jag tycker att en sak är tassig - det är inte en nöt utan en svamp! Men kanske ekorrar tycker om att äta svamp? Eller så har den kanske plockat den till mig.

Den här ekorren ska nu få följa med mig här i Ukraina och då och då kommer den att finnas på något foto. Ni får hålla ögonen öppna så ni upptäcker den!

I dag har den fått sitta på mitt balkongräcke:


Jag har traskat och gått en hel del idag och nu är jag trött i benen och tänker lägga mig på min säng och läsa en bok. Men några fina hus som jag såg när jag var ute ska jag först visa er.








Hipp och hopp och hej
säger jag till dej!

Tusen kramar av Famo