lauantai 22. marraskuuta 2014

Nu bär det av!

Hej på er alla snöflingor!

Nu har jag alla mina väskor packade och i morgon åker jag iväg till Kiev.

Det där visumet jag skrev om förra gången är nu klart. Det ser ut så här:


 Det är alltså det grönaktiga visumet till höger som är nytt och gäller i Ukraina. Det till vänster är ett som jag har fått när jag reste till Vitryssland tidigare i år.


Mina väskor är ganska tunga, ni minns den där stora ishockeyväskan som en människa skulle kunna få plats i. Den är full med kläder och stövlar och halsdukar. Just nu funderar jag på om jag har glömt något. Då får jag köpa det i Kiev.















Det var så roligt då ni alla kom hit och överraskade mig. Jag blev så glad som en hare som hittar ett helt morotsland!



Den fina varma sjalen kommer jag att behöva.










Hej, hej på er! Jag skriver i morgon kväll och berättar hur det ser ut i mitt nya hem i Kiev.

Tusen kramar av Famo.