sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Hit ska jag flytta

Hej på er små sommarbarn i regnet!

Nu har jag varit lat och inte skrivit något på länge. Jag är ju i Finland och vi kan ses då och då bland ridhästar eller på idrottsplanen eller så.

I dag ska jag visa er vart jag flyttar i höst. För en tid sedan åkte jag till Moskva för att titta på min nya arbetsplats och mitt nya hem.




Jag åkte tåg till Moskva. Tåget hade helt nya vagnar och jag sov gott.





Det här ser man från mitt köksfönster.









Här ska jag sova och om ni någon gång kommer och hälsa på får ni sova här.












 Så här ser det ut i mitt vardagsrum.







Moskva är en jättestor stad, där bor omkring tolv miljoner människor.


Där finns hemskt många bilar och det är ofta trafikstockningar på gatorna.

När jag flyttar dit ska jag skriva om det och också om mycket annat. Men nu har vi alla semester och hoppas på bättre sommarväder.

Tusen kramar av Famo!