keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Så roliga de ser ut!

Hej på er små sötnosar!

I dag ska jag visa er några filurer som jag har sett här i Kiev i går och i dag.

En del av dem är levande, andra är konstgjorda. Men jag tycker att de alla är skojiga.


Farbrorn med hund satt på en parkbänk i lugn och ro trots att det regnade som bara den.














Den här tanten sitter i solskenet och tittar på barn som leker i en park.














Lite längre bort är några farbröder i färd med att spela schack.


Men de huisigaste var nog de två som gjorde akrobatkonster vid en utsiktsplats.

Jag var riktigt rädd då jag såg dem. Sedan gick jag till kanten och tittade ned, som tur fanns där en sluttande brant, så de skulle kanske inte ha slagit sig så farligt om de hade fallit.
 
Fast de sa att de inte är rädda. Om man bara tror på sig själv kan man göra vad som helst, sa mannen.














Så nu tycker jag att ni ska tro på er själva! Och så ska ni också tro på mamma och pappa när de säger att ni inte får balansera på höga höjder, och därmed basta.

Tusen kramar av Famo!